ראשל"צ: אות המתנדב המצטיין – למפקד יחידת 360

נדב דוד No Comments on ראשל"צ: אות המתנדב המצטיין – למפקד יחידת 360

עיריית ראשון לציון העניקה את אות המתנדב המצטיין למפקד ‘"יחידה 360" אלחנן רוט. ראש העיר רז קינסטליך:  "ערב ההוקרה השנתי למתנדבים הוא הזדמנות להצדיע לכם על פועלכם לאורך השנה כולה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי שנה, קיימה עיריית ראשון לציון את טקס ההערכה והצדעה השנתי, המעלה על נס את תרומתם לחברה של המתנדבים תושבי העיר במהלך השנה החולפת.

הטקס החגיגי שהתקיים ביוזמת אגף ההתנדבות בעיריית ראשל"צ, נערך באולמי 'לאגו' בעיר בהשתתפות בכירי העירייה בראשות מר רז קינסטליך ראש העיר וממלא מקומו מר מוטי עג'מי מחזיק תיק הרווחה.

במהלך הערב הוענקה תעודת ה'מתנדב המצטיין' לאלחנן רוט, מפקד יחידה 360 -מערך הסיוע הלאומי, הודות לתרומתו הרבה לשלומם, רווחתם וביטחונם של תושבי ראשון לציון.

בטקס הוקירו בנוסף גם את מתנדבי ׳יחידה 360׳ על עבודתם המסורה סביב השעון, בשמירה על כבוד המת בזירות אסון ובסיוע למשפחות נפגעי הטרור ונספי תאונות הדרכים, לאורך כל ימות השנה.

ראש עיריית ראשון לציון מר רז קינסטליך: ״בשם תושבי ראשון לציון ברצוני להודות למתנדבים בשורות כוחות הביטחון וההצלה,  על עבודתם המסורה למען רווחתם של תושבי העיר בעיתות שגרה ובזמני חירום, בזכותכם אנחנו יכולים להמשיך בשגרת החיים, אנשי 'יחידה 360' הם אות מופת לעיר שלנו, אנשים שעוזבים עבודה, חברה ומשפחה ללא כל תמורה על מנת לעזור לזולת, אני מצדיע לכם".

אלחנן רוט זוכה אות המתנדב המצטיין בטקס: "אני מודה לעירייה ולעומד בראשה על הזכייה, זה מרגש מאוד. אמנם קיבלתי את האות אבל ההוקרה שייכת לכלל מתנדבי 'יחידה 360' שהרחק מאור הזרקורים עושים עבודת קודש של ממש יום יום שעה שעה".



0 תגובות